مقالات آلمادو

اهمیت و کاربرد آموزش مهارتهای اداریicdl

آموزش- مهارتهای -اداری-icdl

آموزش مهارتهای نه گانهICDL

آموزش مهارتهای نه گانهICDL

آموزش‌های مهارتهای اداری نه گانه ICDL

در دنیای امروز که همه کارها با کامیپوتر پیش می‌رود، ICDL حرف اول را می‌زند. آیا با این مهارت‌های نه گانه آشنایی دارید؟ آیا می‌دانید این مهارت‌ها چه چیزهایی را در اختیار شما  قرار می‌دهند؟ در یک کلمه به شما بگوئیم که این مهارت نه گانه به ظاهر ساده، 90 درصد کارهای اداری، آموزشی، نرم افزاری و… را انجام می‌دهد. از این رو خیلی از افراد نظرشان در این است که باید خیلی زود هر فردی با این مهارت‌ها آشنا باشد. در یک جمله بخواهیم بگوئیم هر جای دنیا که به دنبال کار بروی اولین سوالی که از شما می‌شود این است: آیا با کامیپوتر و آفیس آشنایی داری؟ در کلیه کارهای ساختمانی نیز از این مهارت است که برای نقشه کشی و خیلی از کارهای دیگر استفاده می‌شود.

حالا ICDL چی هست؟

خود واژه ICDL مخفف کلمه international computer driving licence هست. این کلمه در واقع مهارت‌های هفت گانه‌ای کامیپوتر را بیان می‌کند. اهمیت یادگیری این مهارت‌ها به قدری ضروری است که بسیاری از سازمان‌ها در ایران یا کشور‌های دیگر، بیشتر برنامه‌های خود را توسط این مجموعه ارائه می‌دهند.

چه اهداهی در دوره‌های ICDL نهفته است؟

  • هدف از برگزاری این دوره‌ها در مرحله اولیه ارتقای توانایی‌ها در زمینه کامپیوتری افراد است.
  • همچنین توسط این دوره شما می‌توانید توانایی خود برای کار در ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی را افزایش دهید.
  • توسط این دوره شما یک زمینه عالی برای کسب و کار و سرمایه گذاری موثر در فناوری اطلاعات کسب خواهید کرد.
  • شرکت در این دوره‌ها تضمین کننده حداکثر توانایی‌های شما در میان کارمندان است.

در این دوره‌های آموزشی با چه چیزهایی آشنا می‌شویم؟

آشنایی با مفاهیم ابتدایی در فناوری اطلاعات

در ابتدای قضیه مفهوم کلی فناوری اطلاعات را درک خواهید کرد. در واقع کارهای اولیه برای آشنایی با نرم افزار‌ها و سخت افزارهای رایانه‌ای و شبکه‌های اطلاعاتی را می‌آموزید.

آشنایی با مفهوم windows  و مدیریت فایل

در این بخش با سیستم کلی رایانه آشنا خواهید شد. در واقع مفهوم کلی کار با سیستم را آموزش می‌بینید. این مراحل برای کسانی که تا به حال با سیستم کار نکردند مفید واقع می‌شود. در این بخش لازم است فایل‌های رایانه‌ای خود را به دلخواه چیدمان کرده و کارهایی نظیر حذف و کپی و… را فراگیرید.

آشنایی با مفهوم نرم افزار ورد

نرم افزار ورد یکی از نرم افزار‌های مهم در کامپیوتر است. اگرچه اهمیت آن به اندازه نرم افزار اکسل نیست، اما در حیطه کاری خود بسیار مهم است. در این بخش شما با فضای داخلی ورد آشنا می‌شوید. کاربرد روزانه ورد را فرا می‌گیرید. در واقع با کلیه نوارهای ورد و کارهایی که هر بخش انجام می‌دهد، به طور کامل آشنا خواهید شد. یاد می‌گیرید چطور یک فایل ایجاد کنید، آن را ویرایش کنید، قالب بندی ها، جدول بندی، کار با تصاویر و… را می‌آموزید.

آشنایی با نرم افزار اکسل

اکسل از نرم افزار‌های خیلی مهم است. در واقع شما هر بخشی که وارد کار شوید، ابتدا از شما می‌پرسند با اکسل بلدی کار کنی؟ اکسل در بسیاری از کارهای یک شرکت، کارخانه، دفتر، مدارس و کلیه بخش‌های دیگر کارایی دارد. در واقع این نرم افزار، برای ورود اطلاعات اهمیت ویژه‌ای دارد. در این بخش شما با مفهوم پایه اکسل، نحوه کار با آن، ویرایش و قالب بندی ها، جدول بندی و ورود اطلاعات و… آشنا خواهید شد. این نرم افزار همچنین فرمول نویسی دارد که آموزش داده می‌شود.

آشنایی با مایکروسافت access

این نرم افزار نیز در بسیاری از کارهای طراحی دخیل است. با کمک این نرم افزار می‌توانید انواع طراحی را انجام دهید. در این بخش با کلیه مفهوم اکسس آشنا می‌شوید. می‌توانید حالت مقدماتی جداول پایگاه داده‌ای با پرس و جوهای مقدماتی را به راحتی ایجاد و ویراش کنید.

آشنایی با پاور پوینت

پاوروپوینت یکی از نرم افزار‌های اساسی در کار و درس است. حتی اگر قصد کار کردن هم نداشته باشید. برای ارائه مطالب در دانشگاه باید این نرم افزار را بلد باشید. کار کردن با پاورپوینت، مانند دیگر نرم افزارهای گفته شده بسیار آسان است. در این بخش فرا میگیرید چگونه مطالب و عکس‌ها را درون این برنامه قرار دهید و ویدئو یا اینفوگرافی‌های مورد نظر را طراحی کنید.

آشنایی با اطلاعات و ارتباطات (خدمات اطلاعاتی شبکه، اینترنت و…)

این بخش نقش مهمی در یادگیری دارد. در این بخش شما فرا می‌گیرید، چگونه به صورت اصولی با اینترنت کار کنید. یادگیری این بخش به ویژه برای کسانی که با اینترنت سر وکار بیشتری دارند توصیه می‌شود. به طور کامل با صفحات اینترنت، مرورگر‌ها و… آشنا می‌شوید. همچنین نحوه جست و جوی صحیح را فرا می‌گیرید.

آشنایی و مشاهده محتویات بسته آموزشی icdl آلمادو

مزایای خرید دی وی دی‌های اورجینال ICDL

  • با خرید دی وی دی‌های اورجینال آلمادو در زمینه آموزش ICDL، به راحتی با مهارت‌های نه گانه آشنا می‌شوید. با یادگیری این مهارت ها، زمینه شغلی و تحصیلی را هموارتر کرده و با خیالی آسوده وارد بازار کار شوید.
  • دی وی دی‌های نامبرده شامل 20 ساعت کلاس‌های آنلاین مفید است. یعنی در وضعیت کرونا می‌توانید به راحتی در منزل از اوقات خود به نحو احسن استفاده کنید. کلاس را به خانه خود ببرید.
  • در این دی وی دی‌ها علاوه بر آموزش‌های مفید، آزمون‌های عملی جهت یادگیری بهتر نیز آورده شده است.

در آخر می‌توانید برای خرید دی وی دی‌های اورجینال آموزش ICDL در مدت زمانی کوتاه مهارت‌های نه گانه را کسب کنید. برای خرید این دی وی دی‌ها همین حالا با کلیک بر روی آیکون مربوطه آن را خریداری کنید و درب منزل کالا را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *