مقالات آلمادو

آموزش متلب(matlab) و کاربردهای آن در مهندسی

متلب
آموزش متلب و سیمولینک

آموزش متلب و سیمولینک

آموزش متلب و سیمولینکmatlab&simulink

تنها با 20 ساعت دوره آموزشی خودتان مهندس خودتان شوید. در دی وی دی‌‌های آموزش متلب و سیمولینک، کلیه آموزش‌‌های لازم در زمینه لازم را به شما یاد می‌دهیم. اگر رشته شما مهندسی برق، شیمی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی مکانیک و گرایش هایی مانند این است، با استفاده از سی دی‌‌های آموزشی آلمادو، به راحتی این دوره‌ها را یاد گرفته و به فردی متبحر در این زمینه تبدیل شوید. می‌پرسید چطوری؟ ما به شما در طی 20 ساعت آموزش مفید به صورت مجازی و با بهره مندی از بهترین اساتید، آموزش‌‌های مفید در این زمینه را ارائه می‌دهیم.

دی وی دی‌‌های آموزش سیمولینک

در دوره‌‌های آموزشی نرم افراز متلب و دوره‌‌های سیمولیک، تمامی مسائل و زیرشاخه‌‌های کنترل را در اختیار شما قرار خواهیم داد. آموزش دوره‌‌های سیمولینک با ماشین‌‌های الکتریکی، سیستم‌‌های قدرت، الکترونیک قدرت، شبکه‌‌های هوشمند و… است. در این دوره‌ها نیز شما به صورت کاملا حرفه ای، با این موارد آشنا می‌شوید.

این دوره‌ها به ویژه برای دانشجویانی که در رشته‌‌های مرتبط فعالیت دارند بسیار مفید است. برگزاری دوره‌‌های آموزشی فوق در قالب سی دی، به شما کمک می‌کند فردی موفق در رشته خود باشید. حتی هر فردی می‌تواند بدون داشتن دانش خاص در این زمینه، از صفر شروع کند و با ما پیش برود. چرا که مراحل آموزشی در این سی دی‌ها به شیوه‌ای است که هر فرد مبتدی می‌تواند آن را فرا گیرد.

یکی از ویژگی‌‌های اصلی فراگیری با سی دی‌‌های آموزش آلمادو این است که در این دوره‌ها وقت گرانبهای شما را با محاسبات ریاضی نخواهیم گرفت. بلکه به صورت مختصر و مفید شما را با سیمولینک و کد نویسی‌ها آشنا خواهیم کرد.

کاربرد سیمولینک و مطالب پرداخته شده در دوره‌‌های آموزشی

سیمولینک و نرم افزار متلب، در رشته برق کاربرد ویژه‌ای دارد. در نوشتن و تحلیل مقالات علمی، مهم ترین و پرکاربرد ترین نرم افزار، متلب است. بنابراینداشتن دانش کافی در این نرم افزار، شما را برای آینده شغلی و تحصیلیتان یاری می‌کند. چرا که این کارآیی تنها مخصوص به دانشگاه نیست. بلکه امروزه در بسیاری از کارهای مهندسی، با استفاده از این نرم افزار، طراحی‌ها انجام می‌گیرد. بنابراین برای کسب در آمد در این زمینه، لازم است به طور حرفه‌ای با این نرم افزار آشنا باشید. به یاد داشته باشید همیشه باید بهترین خود در هر زمینه‌ای باشید. به همین جهت ما برای پیشرفت شما، یک پک آموزشی مفید مهیا کرده ایم تا در کوتاه ترین زمان با دوره‌‌های سیمولینک آشنا شوید.

سرفصل‌‌های جامع دوره سیمولینک و متلب

  • در این سی دی‌‌های آموزشی ابتدا به طور کامل با سیمولینک آشنا می‌شوید و مفهوم آن برایتان جا می‌افتد.
  • در فصل‌‌های بعدی با عملیات ماتریس و آرایه ها، نحوه ذخیره کردن فراخوانی‌ها ، ذخیره کردن فایل‌‌های متنی، برنامه نویسی با متلب، رسم نمودار‌ها و… آشنا خواهید شد.
  • درمراحل بالاتر قادر خواهید بود فایل‌‌های متنی و ضبط صدا با نرم افزار متلب را فرا گیرید.
  • آشنایی با continuous blocks
  • آشنایی با math operations library
  • آشنایی با sinks library
  • مدلسازی چند نمونه در سیمولینک
  • آموزش بلوک‌‌های ورودی و خروجی

مشاهده سرفصلهای بسته آموزشی متلب و سیمولینک

مزایای بهره مندی از دی وی دی‌‌های متلب و سیمولینک

  • با بهره مندی از دی وی دی‌‌های نامبرده به راحتی می‌توانید در خانه خود آموزش‌‌های حرفه‌ای با کیفیت فول اچ دی را دریافت نمائید.
  • با بهره مندی از این دوره‌‌های آموزشی، به طور کامل با نرم افزار متلب و سمولینک آشنا خواهید شد. در نتیجه می‌توانید به عنوان فردی حرفه‌ای مشغول به کار در این زمینه شوید.
  • پس از پایان دوره‌‌های آموزشی با کلیات این نرم افزار آشنا شده اید.
  • تمامی شبیه سازی‌ها در طول دوره آموزشی، به صورت فایل ذخیره شده و به همراه ویدیوی آموزشی در اختیار شما خواهد بود.
  • پس از گذراندن این دوره‌ها قادر خواهید بود به راحتی شبیه سازی‌‌های مقدماتی در این زمینه را اجرا نمائید.

 

در آخر می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای مناسب، دوره‌‌های آموزشی جامع سیمولینک و متبلب را به صورت یکجا و در قالب دی وی دی‌‌های اچ دی دریافت نمائید. دیگر نگران پرداخت هزینه‌‌های گزاف و گذراندن دوره‌‌های طولانی مدت نباشید. شما می‌توانید با گذراندن 20 ساعت مفید، با کلیه مفاهیم در این زمینه به صورت تخصصی آشنا شوید. جهت بهره مندی از آموزش‌ها با خریداری این مجموعه، پک آموزشی را به صورت اینترنتی دریافت نمائید.

برای خرید آنلاین  و بصرفه محصولات آموزشی باکیفیت آلمادو اینجا کلیک کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *