مقالات آلمادو

آموزش طراحی سایت با ورد پرس

wordpress

آموزش وردپرس

در دنیای امروز با توجه به آنلاین بودن تمامی کارها، اینترنت نقش پر رنگ تری پیدا کرده است. ما تمامی چیزهایی که می‌خواهیم بدانیم، بخریم، غذا درست کنیم و… اولین کاری که می‌کنیم سرچ کردن در اینترنت است. اما یکی از موضوعات اساسی نوشتن یک مطلب خوب در سایت است. سایت وردپرس امروزه نقش پر رنگی دارد. اگر می‌خواهید یک درآمد خوب از طریق اینترنت داشته باشید، ابتدا باید یک سایت خوب و مفید درست کنید. با سی دی‌های آموزش نرم افزار وردپرس این رویا چندان دور نیست. شما نیز می‌توانید کسب و کار خود را داشته باشید و از این راه درآمد زدایی کنید.

با وردپرس آشنا شو!

در ابتدا وردپرس یک سیستم مدیریت بسیار ساده بود. اما این سیستم روز به روز پیشرفته تر شد و افزونه‌های جدیدی به آن اضافه شد. وردپرس نرم افزاری تحت وب است. می‌توانید به وسیله این نرم افزار به راحتی در ساخت سرویس وبلاگ دهی و وب سایت ایفای نقش کنید. از طریق بسته‌های آموزشی آلمادو، در کوتاه ترین زمان یک وردپرس کار خبره شوید. خبر خوش این است که می‌توانید به راحتی با سی دی‌های آموزش وردپرس، از صفر تا صد این سیستم را یاد بگیرید. با وردپرس می‌توانید همه کار کنید! یکی از شگفتی‌های این بسته این است که شما فقط هزینه بسته آموزشی را پرداخت می‌کنید. در واقع با هزینه‌ای ناچیز، یک درآمد بزرگ را راه اندازی خواهید کرد.

پنل مدیریت موجودی انبار، سایت مدیریت سهام، سایت فروشگاه اینترنتی، مدیریت محصولات فروشگاه و… همگی در این سیستم امکان پذیر است. فقط کافیست با افزونه‌های وردپرس آشنا بشوید.

کار با وردپرس فقط نصب افزونه نیست!

بیشتر دوره‌های آموزشی که داخل سایت‌ها ‌و یا در تبلیغات می‌بینیم، چیزهای جزئی و ابتدایی را آموزش می‌دهند. به طور مثال کار با پنل مدیریت، قرار دادن محتوا در سایت، طراحی لگو و… اما تنها این نیست. ممکن است یک روز سایت شما با ارور 500 و یا 403 مواجه شود. در اینصورت شما  نمی‌توانید مشکل را رفع کنید. بنابراین لازم است با زیر و بم یک سایت وردپرس آشنا باشید.

برای ویرایش یک قالب و یا سفارشی سازی‌های دلخواه و یا یک تغییر روی سایت، لازم است با کلیه افزونه‌های وردپرس آشنا بشوید. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم از آموزش‌های معتبر در این زمینه استفاده کنید.

فقط با یک دوره آموزش وردپرسی شو!

امروزه با توجه به شرایط بیماری کرونا، امکان شرکت در کلاس‌های حضوری وجود ندارد. بنابراین همه افراد به دنبال دوره‌های آنلاین می‌گردند. نگران چه هستید؟ با نرم افزار‌های آموزشی آلمادو، به راحتی آموزش‌های لازم در این زمینه را دریافت کنید.

با نرم افزارهای آلمادو در منزل به راحتی با صفر تا صد وردپرس آشنا شوید. خلاصه تصمیم گرفتیم با برگزاری کلاس‌های فوق العاده در این زمینه شما را به یک وردپرس کار حرفه‌ای تبدیل کنیم.

ما تصمیم گرفتیم کلیه افزونه‌های وردپرس، آموزش انتخاب سرور مناسب، کلیه مشکلات مربوط به سایت وردپرس، ساختار مناسب آن و… را در یک نرم افزار به شما آموزش دهیم. در این دوره‌ها ‌یاد می‌گیرید چطور یک سایت وردپرس را پشتیبانی کنید. پس از دریافت آموزش‌های لازم و گذراندن دوره‌های آن یک وردپرس کار به تمام معنا خواهید شد.

چه امکاناتی با خرید این نرم افزارها دریافت می‌کنید؟

  • در ابتدای کار کلیه فایل‌های دوره آموزش‌هایی که در کلاس‌های حضوری باید دریافت کنید را به صورت یکجا در دست خواهید داشت.
  • پلاگین‌های کاربردی استفاده شده را در اختیار دارید.
  • با قالب وردپرس شخصی آشنا می‌شوید.

پس از گذراندن دوره چه مواردی را یاد می‌گیریم؟

  1. بعد از گذراندن این دوره آموزشی می‌توانید یک سایت فوق العاده را طراحی کنید.
  2. دوره‌های این نرم افزار به صورت عملی ارائه داده می‌شود. یعنی پس از گذراندن دوره صاحب یک سایت خود ساخته هستید.
  3. به راحتی می‌توانید مدیریت وب سایت را در دست بگیرید. امکانات جدید به آن اضافه کنید و به دلخواه آن را ویرایش کنید.
  4. شما همچنین قادر هستید علاوه بر سایت خود سایت‌های دیگران را مدیریت کرده و به عنوان مسئول فنی در سایت فعالیت کنید.
  5. در هزینه صرفه جویی می‌کنید. چرا که پس از گذراندن دوره، امکاناتی را که دیگران با هزینه‌ای بالا در اختیار شما قرار می‌دهند، شما خودتان آنها را اضافه می‌کنید.
  6. وب سایت خود را به صورت دلخواه ویرایش کرده، به همراه شخصی سازی مدیریت می‌کنید.

این نرم افزار برای چه کسانی مفید است؟

  • اگر قصد راه اندازی یک وب سایت را دارید، می‌توانید با خرید این مجموعه به راحتی وب سایت خود را مدیریت کنید.
  • در صورتی که قصد درآمد زایی از طریق ساخت وب سایت را دارید، می‌توانید به صورت یک وردپرس کار حرفه‌ای برای دیگران وب سایت طراحی کرده و هزینه دریافت کنید.
  • اگر دارای فروشگاه، کارخانه و… هستید، از طریق نرم افزار آموزشی ما کسب و کار آنلاین برای خود داشته باشید و درآمد خود را دو چندان کنید.

در آخر نیز باید به شما بگوئیم کلیه نرم افزارهای آموزشی ما، به همراه راهنمای نصب فارسی ارائه داده می‌شود. همچنین علاوه بر آموزش‌های متنوع، تمرین‌های عملی و کاربردی را در اختیار شما قرار می‌دهیم . در 11 ساعت با کلیه بخش‌های ورود پرس از طریق دی وی دی‌های اورجینال آشنا شوید. معطل نکنید و همین حالا یک درآمد عالی برای خود راه اندازی کنید

 

برای خرید آنلاین محصولات آموزش آلمادو اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *